Az iOS-szel szemben az év második felében jelentősen növekedett az Androidos táblagépek jelenléte a Strategy Analitics adatai alapján.
A vizsgált három hónapos ciklus alatt mintegy 51,7 millió táblagép találta meg új gazdáját, ami közelítőleg 43 %-kal több az egy évvel korábbi adatokhoz képest. Az Androidos készülékek száma ebből a mért adatból 34,6 millióra növekedett a korábbi 18,5 millióról. Az Apple-nél ezzel szemben csökkentek az eladások (14,6 millióra a korábbi 17 millióról). Elmondható tehát, hogy az utóbbi három hónapot vizsgálva a tabletpiac 67 %-át az Androidos készülékek, 28 %-át pedig az Apple uralja.
Még mindig a háttérből szemlélődik a Microsoft, de elmondható, hogy lassan, de folyamatosan növekszik az eladásuk a fentebb már említett három hónapos ciklust nézve. Közelítőleg 4,5 %-os részesedéssel rendelkeznek az eladásokból.
Forrás: tablethirek.blog.hu és android.blog.hu